Monday, April 1, 2013

MA tetap di Hati...

Assalamualaikum...

Sukar nak percaya hingga kini ma aku dah tiada lagi kat dunia..tinggalkan aku dan adik-adikku dalam kerinduan yang amat sangat...menitis air mata setiap kali merinduinya...aku cuba sibukkan diri..tapi ade juga masa terluang yang membuat aku sgt kesepian tanpa ma...dah dua tiga malam kumimpikan ma..seperti ma masih lagi bersama aku...terfikir bagaimana hari-hari seterusnya..raya tanpa ma..raya haji tanpa ma..siapa nak minta duit buat korban lagi lepas ni..tanpa masakan ma..nasi dagang..laksa...nasi minyak...ketupat sotong...asam pedas..kari ikan...erm..semua sedap kalo dari air tangan ma..semua itu hanya kenangan...aku rindu ma aku..ma terlalu awal kau pergi tinggalkan aku...tiada lagi doa dari ma..kata-kata pendorong semangat dari ma...



No comments:

Post a Comment