Tuesday, April 14, 2009

PUAN HABIBAH MOHAMED YATIM DAN BILIK KOMPETENSI

Tanggal 14 april 2009, aku mendapat berita tentang kelulusan perpindahan Puan Habibah ke tempat keje baru di melaka...berkuatkuasa 16 april 2009...

  1. aku bersyukur segala kepayahan Puan selama ini membuahkan hasil tapi jauh disudut hati aku sayang untuk berpisah dengan nya...bagi aku dia seorang bos yang baik dan senang berurusan dalam semua keje termasuk hal peribadi..seorang yang tidak kedekut ilmu dan ikhlas membantu...



  2. dulu bilik kompetensi tegang sampai kini masih tegang tapi keceriaan puan aku tak terasa ketegangan bilik ini tapi selepas permegian puan , mungkin bilik ini akan kembali suram bagaikan bilik mayat..tiada lagi gurauan, sepi tanpa gelak ketawa...menurut perintah tanpa kerelaan..memendam rasa tanpa mampu diluahkan kerana tiada kuasa...emmm...entahlah bila akan berakhir..puan seorang yang baik hati, sentiasa ceria walaupun ada kisah duka disebaliknya...



  3. ini kenangan mase jadi urusetia ptk E52 di bayview melaka...ina , ain , puan dan aku...cantik tak kami?..hehehe





















hanya tinggal kenangan
























No comments:

Post a Comment